Truman Show izle | Full izle, Hd izle, 720p izle, Türkçe Dublaj izle, Hdfilmcehennemi2.pw
Sitemizde şuan toplam 9306 film bulunmaktadır.

Truman Show izle

80
1500TL %100 HER YATIRIMA %15 ÇEVRİMSİZ BONUS, MİN YATIRIM 25TL
179.466
Film Bilgileri 6 sene önce eklendi
Truman Show izle

Truman Show izle, Truman Show full izle, Truman Show türkçe dublaj izle, Truman Show hd izle, Güzel bir adada hayatını devam ettiren Truman, hayatında bilmediği çok şey vardır. Bu adada kendisinin haricinde her şey sahtedir. Çocuk yaştan beri kendisini devamlı olarak seyirciler izlemektedir. Bu durumun farkında olmayan Truman, öldüğü sandığı babasını görene kadar sürecektir.

Film Dili: ,

Orjinal Adı: The Truman Show

Kategori: 2000 ve Öncesi, Bilim Kurgu Filmleri, Dram Filmleri, En iyi Filmler, imdb 7+ Filmler, İmdb Top 250, Komedi Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 1998

IMDb Puanı: 8.1

Yönetmen: Peter Weir

Oyuncular: Jim Carrey, Ed Harris, Laura Linney, Noah Emmerich, Natascha McElhone, Holland Taylor, Brian Delate, Blair Slater, Peter Krause, Heidi Schanz, Ron Taylor, Don Taylor, Ted Raymond, Judy Clayton, Fritz Dominique, Angel Schmiedt

Ülke: Amerika

Etiketler: , ,

Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Truman Show izle” filminde 21 Yorum bulunuyor.
  1. Truman - 1 hafta önce demiş ki:

    Biliyorum bu sadece bir film ama çok acımasızca bir insanın hayatı bu kadar bu kadar ucuz olmamalı bu düşünsenize onun yerinde siz varsınız çok acımasızca çok…

  2. Caner - 2 ay önce demiş ki:

    Film suanki hayatımızı anlatıyor arkadaşlar Truman aslında biziz yani bi matrix’in içindeyiz Uyanış ve bir sonraki evreye yani gerçeğe ilk adım 😉

  3. vedat - 2 ay önce demiş ki:

    Güzel. Puan 10/9

  4. Benazir - 2 ay önce demiş ki:

    Plato’nun mağara alegorisini anlatıyor bence film harika ayrıca sistem eleştirisi yapılıyor: Kapitalizm,medya, sosyal medya v.b Tramvalar film boyunca devam ediyor. Umarım günümüz modern insanı da kurtulur gereksiz yaşam tarzından, iyi seyirler

  5. busra - 4 ay önce demiş ki:

    ben beğenmedim açıkçası

  6. Affan Kaan ÇAĞLAR - 4 ay önce demiş ki:

    Efsane bir film ancak kızla görüşmesini gösterseydi daha güzel olurdu Felsefe HOCAM bu filmden not verecek iyiki İZLEMİŞİM

  7. ayşe - 4 ay önce demiş ki:

    felsefe ögretmenim bu filmden performans notu vericek izleyelim bakalım hiç bana görede gözükmüyo ama

  8. asaasa - 7 ay önce demiş ki:

    Filmi götüyle izleyen andavalların anlayamayacağı güzel bir film

  9. izleyici - 1 sene önce demiş ki:

    cok kötü izlemeyin vakit kaybı

  10. Hasan - 1 sene önce demiş ki:

    Müthiş 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  11. Barış B. - 1 sene önce demiş ki:

    yıllardır adını duydugum kose yazılarında denk geldiğim filmi şimdi izleyebildim, güzel filmdi..

  12. onur - 2 sene önce demiş ki:

    sonunda kzla görüşebilirdi daha iyi olurdu

  13. tuba - 2 sene önce demiş ki:

    efsane muhteşem senaryo ve kurgu

  14. isimsiz - 2 sene önce demiş ki:

    Girişte çalan müzik mozartın Türk marşı değil mi?

  15. Nihal - 2 sene önce demiş ki:

    Sonu saçma olmuş diyenler vardı film yorumlarında. Başka nasıl olabilirdi? Harika olmuş.

  16. Mert - 2 sene önce demiş ki:

    Güzel bir film ve daha güzel olanı ise bende öyle hissediyorum xd

  17. tkn - 3 sene önce demiş ki:

    Videoegitimd kanalindan gelenler.
    Harika bir film, ilk yarim saati cok skici olsada asil olay filmin sonun´da

  18. fuckbody rabia - 3 sene önce demiş ki:

    ok idare eder

  19. azure - 3 sene önce demiş ki:

    çok iyi ya

  20. filmci - 3 sene önce demiş ki:

    SÜPER ÖTESİ BİR FİLM TEŞŞEKKÜRLER

  21. Doğancan - 3 sene önce demiş ki:

    Oldukça iyi bir filmdi…