Sitemizde şuan toplam 8324 film bulunmaktadır.

Aquaman izle

168
vust
750TL % 100 her yatırıma %15 çevrimsiz bonus, min yatırım 20TL
55.197
Film Bilgileri 2 sene önce eklendi
Aquaman izle

Aquaman izle, Aquaman full izle, Aquaman türkçe dublaj izle, Aquaman hd izle, Aquaman 2018 izle, Arthur Curry kendiyle ilgili büyük bir gerçeği keşfetmiştir. Kendisi okyanuslar altında inşa edilen Atlantis krallığının tahtının varisidir. Ancak Aquaman'in sinsi yarı-kardeşi Orm, Atlantis tahtını istemektedir. Arthur Curry, nam-ı diğer Aquaman, kendisine kalan mirasa sahip çıkmalı ve halkının başına geçmelidir...

Film Dili: ,

Orjinal Adı: Aquaman

Kategori: 2018 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, imdb 7+ Filmler, Macera Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 2018

IMDB Puanı: 7.0

Yönetmen: James Wan

Oyuncular: Jason Momoa, Amber Heard, Willem Dafoe, Patrick Wilson, Nicole Kidman, Dolph Lundgren, Yahya Abdul-Mateen II, Temuera Morrison, Ludi Lin, Michael Beach, Randall Park, Graham McTavish, Leigh Whannell, Tainui Kirkwood, Tamor Kirkwood

Ülke: Amerika, Avustralya

Etiketler: , , , ,

Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Aquaman izle” filminde 84 Yorum bulunuyor.
  1. YUNUS - 3 hafta önce demiş ki:

    efsane film harry potter a efsane diyen buna ne demesin kral film yönetmen:JAMES WANA sesleniyorum kral 2.sini bekliyorum

  2. Ömer - 4 ay önce demiş ki:

    Barbaros hayrettin paşa araştırın iki dk öyle izleyin denizlerin hakimi ☺️

  3. Murat - 6 ay önce demiş ki:

    Daha önce böyle bir film izlememiştim gerçekten harika 2.sini bekliyorum büyük bir merakla hemde

  4. atalay - 6 ay önce demiş ki:

    çok güzel bir film teşekkürler

  5. ERAY - 7 ay önce demiş ki:

    BU FİLMİN ÖLÜSÜ 8.5 ÜSTÜ EDER. ÇOK EMEK HARCANMIŞ VE BU BÜYÜK BİR ALKIŞI DA HAK EDİYOR. HAYAL SINIRLARINI ZORLAYAN ÇOK ÖZEL GÖRSELLER VAR. MUTLAKA İZLENMESİ GEREKLİ.
    SİTE YÖNETİCİLERİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM AMA SES DÜZEYİ BAYA DÜŞÜK, LÜTFEN BU SORUNU GİDERİN.

  6. Nuri zong - 10 ay önce demiş ki:

    Bir ben mi izliyemiyorum filmi

  7. Yekta Kadağan - 1 sene önce demiş ki:

    Normalde İzlediğim Filimlere Yorum Yapmam Ama HdFilmcehennemine tesekkur ederım . Bizlere Böyle Güzel Flimler Sundukları İçin Ve Yorum Yaptıgım Begenerek İzlediğim Nadir Filmlerden Biridir .Süper Ötesi Bişi Ve Gerçekten İnsanı Alıp Götürüyor Efsane Bişi UMARIM DEWAMI GELİR MERAKLE BEKLİYORUM .TEŞEKKÜRLER HDFİLMCEHENNEMİ 🙂

  8. kullanıcı - 1 sene önce demiş ki:

    tesekkurler hdfilmcehennemi2 ekibi

  9. doğan arda bilacan - 1 sene önce demiş ki:

    izlediğim en iyi film

  10. ayla - 1 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir film teşekkür ederim sizlere bu keyfi yaşattınız 🙂

  11. oğuzhan çoban - 1 sene önce demiş ki:

    aga yok böyle bir bişey ya süperrr

  12. Karaca27 - 1 sene önce demiş ki:

    Yüzlerce film izledim yorum yazdığım ilk film.10 üzerinden 20 hatta 30 ve hatta 100 efsane ötesi bir film inşallah seri olarak devamı gelir

  13. theragon - 1 sene önce demiş ki:

    zaman boşa gitmedi tavsiye derim güzel filim ci…

  14. mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    Tek kelimeyle Mükemmel Harika bir film Efsane’nin Efsanesi Bir Film Yapmışlar Adamlar Biliyor İşi (-_-) <3

  15. isa - 1 sene önce demiş ki:

    10 numara çok yıldız mutlaka izleyin

  16. Mehmet - 1 sene önce demiş ki:

    Adamlar film yapmış bizim Türklerde ininen cininen uğraşsın takdir etmek gerekir 10 üzerinden 10 film

  17. filiz - 1 sene önce demiş ki:

    superdi tavsiye ederim

  18. SalihDızo - 1 sene önce demiş ki:

    Herşey iyi hoş fakat film çok drop yiyor. Düzeltmek için film den çıkıp birdaha girmem gerekiyor. Zaman kaybına hayır düzeltin şunu!!

  19. ismet çat - 1 sene önce demiş ki:

    Mükemmel Film. Marvel filmlerine bin basar

  20. esruşmuşka - 2 sene önce demiş ki:

    çok güzeldi keyifle izledim 10/7

  21. Gul - 2 sene önce demiş ki:

    Muhteşem bir filim ben okadar kolay yorum yapmam ama bu na değer 💖

  22. zeynel bağmancı - 2 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel bir filim 1 haftada 13 kez izledim izleme deyer umarım en kısa zamanda devamı gelir

  23. Mazlum - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film

  24. BILAL - 2 sene önce demiş ki:

    efsane

  25. Yusuf - 2 sene önce demiş ki:

    Bir marvel’cı olarak filmi beğendim, imdb puanı uygun

  26. zekai - 2 sene önce demiş ki:

    harika

  27. mia - 2 sene önce demiş ki:

    saçma diyene yuh diyorum bişey demiyorum. ne sandınki aşk falanmı olcak yada katliam kan. gayet güzel bir film. avatar tadında.

    kesinlikle zaman kaybı değil görsel efekler çok güzel.

  28. CengizBey - 2 sene önce demiş ki:

    çok saçma zaman kaybından baska bise degil çok fazla hayal gücü kullanılmıs izlemeye degmez bence ama bu isler görecelidir birinin begenmedigini biri begenebilir

  29. Özden - 2 sene önce demiş ki:

    Filmi İzlerken Çok Büyük Keyif Aldım Elinize Emeğinize Yüreğinize Sağlık.

  30. seyfipasha - 2 sene önce demiş ki:

    10 numara 5 yıldız film
    emeğinize sağlık gençler

  31. aquaman - 2 sene önce demiş ki:

    filmin sesi çok kötü onu harici iyi bir film

  32. herhangibiri - 2 sene önce demiş ki:

    emegine saglık usta

  33. Nagehan - 2 sene önce demiş ki:

    Baska sitede sizde mi telif hakki var var anlamadim

  34. engin - 2 sene önce demiş ki:

    kaldırılmış diyor nasıl izliyorsumuz anlamış degilim

  35. aytekin - 2 sene önce demiş ki:

    heyecanlı güzel

  36. vusal - 2 sene önce demiş ki:

    sa bi izleyelim bakalm

  37. emr - 2 sene önce demiş ki:

    çok yavaş ilerliyor

  38. semir - 2 sene önce demiş ki:

    emeğe sağlik harıka bi filim

  39. Elif Naz - 2 sene önce demiş ki:

    güzel film güzel olmuş emeklerinize sağlık

  40. bora - 2 sene önce demiş ki:

    harika bir film olmuş emeginize saglık

  41. Vusal - 2 sene önce demiş ki:

    Admin bir xais eliyim sizde link varsa onu mene mailden ata bilersiz?

  42. 0001b - 2 sene önce demiş ki:

    ne zaman hd gelicek bide ne zaman atıyosunuz filmi ona göre o saate girelim?

  43. sinan - 2 sene önce demiş ki:

    sa bılader teklıf hakkı yuzunden kaldırımıs dıyor

  44. Ateş Öztürk - 2 sene önce demiş ki:

    İndirme linki filan yayınlarsan bir şey olmaz sanırım

  45. veysi - 2 sene önce demiş ki:

    kaldırmasan ne olacak sanki, peşine mü düşecekler?

    • wawxax - 2 sene önce demiş ki:

      siteye tib engeli gelir dostum

  46. mehmet ali topkara - 2 sene önce demiş ki:

    güzel bir film teşekkürler

  47. 0002b - 2 sene önce demiş ki:

    0001b bende geç oldu diye yattım şimdiyse arıyoruz.

  48. mustafa - 2 sene önce demiş ki:

    güzel izlenir

  49. 0001b - 2 sene önce demiş ki:

    filmi bugün akşam 1 civarı izlemiştim sabah okuldan gelince baktığımda film telif yemiş ne zaman yüklenir

  50. Seko - 2 sene önce demiş ki:

    Ok.hevesim kursağında kaldı ama filmmi kaldırma diyenler için admin sana kizanlara kizidim.ne olucak tıkla filmleri bedava izlerken admin on numarada iki tık fazla yaptin diye soylenme.

  51. Aylak - 2 sene önce demiş ki:

    Adam sana ana sayfa bannerden kaldir Diyor çok zeki admin…filme tıkla içeri gir film kaldırıldı ne alaka ? Zeka küpü admin.

  52. SİCEM - 2 sene önce demiş ki:

    TELİF HAKKI İLE KALDIRILMIŞTIR ? O ZAMAN NEDEN SİTEDEN DE KALDIRMIYORSUN AYRICA HER FİLMİN TELEF HAKKI VARDIR ZATEN ADMİN BİRAZ ÖZEN GÖSTER !

    • wawxax - 2 sene önce demiş ki:

      aydinlatma icin tesekkurler 🙂 kaldırılmıs zaten o yaziyi gorduysen demek ki 🙂 telif hakkı sahibi sitemizden kaldirilmasini isterse kaldiririz digerleri istememis demekki sayin cok zeki kullanicimiz

  53. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmelbir filim

  54. serkan - 2 sene önce demiş ki:

    harika abi ya

  55. koray - 2 sene önce demiş ki:

    hayatımda izlediğim muhteşem ilk ve son film ememği geçen herkesin eline sağlık

  56. koray - 2 sene önce demiş ki:

    knk şimdi izledim lavoboya gittim daha izliyemedim knk yarıda kaldı bi çözüm bulurmusnun güzel kardeşim

  57. taner - 2 sene önce demiş ki:

    hocam geçen baktım fılm var yarın ızlerım dedım ertesı gune baktım kaldırmıssın admın yuklede ızleyek dostum ya

  58. masal - 2 sene önce demiş ki:

    cok tskler izledim

  59. masal - 2 sene önce demiş ki:

    dun izledim bugun kalkmis.lutfen duzeltin

  60. masal - 2 sene önce demiş ki:

    dun yarisina baktim simdi bakacakken kaldirilmis duzeltin lutfen izlemek istiyoruz.!

  61. Ugur - 2 sene önce demiş ki:

    Filmi sabah yarısını izledim akşam devam edeceken film kaldırılmıstır diyo düzeltin

  62. Kürşat - 2 sene önce demiş ki:

    Film kaldırilmis

  63. Gültekin - 2 sene önce demiş ki:

    Harika Paylaşım için teşekkürler

  64. Ogu: - 2 sene önce demiş ki:

    Sahane bir film alıp götürüyor admin cok tesekkür ederim

  65. Fuayit - 2 sene önce demiş ki:

    Filim tekkelimeyle tevatür mükemmel üstü

  66. Izzet - 2 sene önce demiş ki:

    Filim bekledigim gibi cikmadi efektler neyse iydi fantastigi fazlaydi ve hikayesi sacmaydi su altinda nefes ala bilyor konusa bilyorlar amma çogunu gemilerde geciryolar ve özeliklede gemi ustunde yuzeyde hareket etmeleri sacma bir filim olmus 1 keremlik marak uzre izlemede degecek bir filim olmuş o kadar

  67. Ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    Film güzeldi emeklerine emeğinize sağlık Türkçe dublajını izlemek isteriz.

  68. oflu - 2 sene önce demiş ki:

    mükemmel

  69. Yucel - 2 sene önce demiş ki:

    On numara olmus elinize saglık

  70. kadir - 2 sene önce demiş ki:

    slm arkadaslar boyle yapımları bızlere ızlettıhınız ıcın tsk edrm harıka bır flım ızlemıs oldum .

  71. Ahmet33 - 2 sene önce demiş ki:

    Film süper Admininde emeğine sağlık ilk filmler hep buraya geliyor öncelikli olarak.Diğer siteler de hatta film yazınca ilk sırada çıkan site bile buradan çalıp koyuyo sitesine Tebrik ederim.

  72. Vahdet - 2 sene önce demiş ki:

    Moruk film muhteşem ötesi laa arbi DİYOM adam mızrağı hak ediyor sadece 1 2 sahne hariç kalanı hoşuma gitti gecenin 3 35 oldu işe geç kalmam umarım 🙂

  73. Tacı - 2 sene önce demiş ki:

    Türkce yokmu?

  74. BOMBOM - 2 sene önce demiş ki:

    Türkçe altyazı eklerseniz izlenme yoğun olacak elinize sağlık bu arada.

  75. Ceycey - 2 sene önce demiş ki:

    Sinema çekimi ama film Muhteşem

  76. asil - 2 sene önce demiş ki:

    türkçe alt yazı eklenmiycek mi

  77. Billy - 2 sene önce demiş ki:

    Ses Niye yokki hic ses gelmiyor

  78. Kro Magno - 2 sene önce demiş ki:

    Ne güzel film dansöz gibi, başı aynı oynuyor gotü aynı oynuyor

  79. LeoLaw - 2 sene önce demiş ki:

    “Deliler” daha düşmedi nete herhalde yada bilen varsa adres göstersin

  80. LeoLaw - 2 sene önce demiş ki:

    Yayın 3 D olduğundan bulanık görüntü arkadaşlar eğer 3 D TV niz varsa anlarsınız

  81. yarb - 2 sene önce demiş ki:

    altyazı japonca, görüntü bulanık daha iyi kalite bekliyoruz

  82. ahmet - 2 sene önce demiş ki:

    büyükler için çizgi film