Sitemizde şuan toplam 7477 film bulunmaktadır.

1917 izle

61

Beyaz Karga izle
Playing with Fire izle

179.549
Film Bilgileri 4 hafta önce eklendi
1917 izle

1917 izle, 1917 full izle, 1917 türkçe dublaj izle, 1917 hd izle, 1917 altyazılı izle, 1917 2019 izle, Birinci Dünya Savaşı sırasında iki genç İngiliz askeri, Schofield ve Blake, başarılması imkansız görünen bir göreve atandı. Senin görevin düşman topraklarında savaşan yüzlerce askerin ölümünü önlemek için bir mesaj göndermektir. Blake'in kardeşi aralarında. Bu durumda, Blake'in daha da ciddiye alması gereken bir mücadele... hdfilmcehennemi2.pw iyi seyirler diler.

Film Dili: ,

Kategori: 2019 Filmleri, Dram Filmleri, imdb 7+ Filmler, Savaş Filmleri, Tavsiye Filmler

Yapım: 2019

IMDB Puanı: 8.6

Yönetmen: Sam Mendes

Oyuncular: Dean-Charles Chapman, George MacKay, Daniel Mays, Colin Firth, Pip Carter, Andy Apollo, Paul Tinto, Josef Davies, Billy Postlethwaite, Gabriel Akuwudike, Andrew Scott, Spike Leighton, Robert Maaser, Gerran Howell, Adam Hugill

Yorumlar Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“1917 izle” filminde 15 Yorum bulunuyor.
  1. Murat - 20 saat önce demiş ki:

    Mükemmel film 10 üzerinden 8 verdim. İzlerken “adamlar yapıyor.” Dedirtiyor insana. Bir de bizim saçma sapan filmlere bak.

  2. bilal - 2 gün önce demiş ki:

    ingiliz arkadasla izledik bukadar yeni bi film bu kalite inanamadi emegine saglik guzel filmdi

  3. orhan oğuz tşk.baba sen bir efsanesin - 6 gün önce demiş ki:

    çok harika emeği geçenlere tşK

  4. gezinti - 2 hafta önce demiş ki:

    kesinlikle izleyin

  5. Bahadir - 2 hafta önce demiş ki:

    Arkadaşlar yok bu siteden daha iyi bir site yokkkkkkkkkkkkkkkk en yeni en kaliteli bak burası çok önemli hic bir sitede olmayan filmler burada başka ne kadar site varsa silin gitsin

  6. Khayal - 3 hafta önce demiş ki:

    chok etkileyici bir film , bu benim filmlere ilk yorumum , dogal bir savash filmi.

  7. hasan ucar - 3 hafta önce demiş ki:

    guzel film

  8. atahan - 3 hafta önce demiş ki:

    normalde yorum yapmayı sevmem ancak çekim tekniği, kamera açıları, oyunculuk, mekan ve kostüm yönünden on numara film.

  9. Cengo - 3 hafta önce demiş ki:

    Gece köyde sıkıştığı ve 2 sarhoş almanı mıhladığı sekanslar şiirseldi. Filmin girişindeki tek ve çok uzun olan tek kamera çekimi de şaheserdi. Sonlara doğru karga ile biten … Sam abi sen ne yapmışsın gözünü yediğim

  10. eagle7 - 4 hafta önce demiş ki:

    10 numara 5 yıldız bir film olmuş.

  11. sysyphus - 4 hafta önce demiş ki:

    “telgraf ile haber yollanamaz mıydı” diye sormuş Bıdo rumuzlu arkadaş..filmin başında komutan tom’a görevi anlatırken almanlar’ın geri çekilirken telgraf hatlarını da yıktığından bahsediyor.

  12. Kıdemsiz Onbaşı Will Scot - 1 ay önce demiş ki:

    Güzel bir filmdi .ne hikmetse en güzel filmler sizin sitenizde, Akademi ile ortak mı çalışıyorsunuz)) teşekkürler. Devamını bekliyoruz

  13. Barış B. - 1 ay önce demiş ki:

    savaş filmi severleri tatmin edecek bir film.

  14. Bıdo - 1 ay önce demiş ki:

    Savaşın içinde, sıkışıp kalma hissini sonuna kadar hissettiren iyi bir film. Ayrıca arka plandaki detaylar, çekim açıları, oyunculuk (çaresizliği sonuna kadar hissetirdi) her şey çok iyiydi. Eline sağlık Sam Mendes 8/10
    O dönemde telgraf falan yok muydu? O şekilde haber gönderemezler miydi? (kesinlikle bilmediğim için soruyorum)

  15. Volkan - 1 ay önce demiş ki:

    Film yamuk duruyo insanın gözü yoruluyor izleynce